Pot face cumpărături în siguranță pe acest site?
Desigur. Toate tranzacțiile cu carduri de credit și debit Visa și Mastercard pentru comenzile plasate pe acest site sunt procesate online folosind sistemul de plăți online EuroPayment Services. Aceasta înseamnă că detaliile cardurilor de credit și debit nu sunt transferate nicăieri. Pentru mai multe informații despre serviciile EuroPayment, click aici.
Trebuie să deschid un cont pentru a face cumpărături?
Nu, dacă nu doreșți, poți alege să faci checkout ca invitat. Totuși, crearea unui cont ne permite să te recunoaștem la întoarcere, să stochezi informațiile despre comandă și să simplifici procesul de cumpărare.
Există o comandă minimă?
Achiziția minimă este de 2 sticle. Pentru comenzi mai mari de 200 lei, transportul este gratuit în România. Până în 200 de lei taxă de livrare este 20 RON în România (unele oferte speciale sau promoții pot oferi, de asemenea, livrare gratuită).
Puteți expedia în afara României?
Dacă opțiunea de livrare pe care o soliciți nu este listată, te rugăm să ne contactezi pentru a verifica dacă putem acomoda nevoia și care ar fi costurile.
Care sunt costurile mele de transport?
Pentru comenzi mai mari de 200 lei, transportul este gratuit în România. Până în 200 de lei taxă de livrare este 20 RON în România (unele oferte speciale sau promoții pot oferi, de asemenea, livrare gratuită).
Care sunt toate tipurile de plăți pe care le acceptați?
Pentru tranzacții rapide și sigure, acceptăm toate cardurile de credit interne și internaționale majore enumerate: Visa, Master Card. Avem instalate sisteme de detectare a fraudei de ultimă generație pentru o securitate suplimentară pentru cardurile de credit internaționale.
Care este statusul comenzii mele?
Este foarte ușor să vezi statusul comenzii tale. Poți pur și simplu să faci click pe linkul „Contul meu” din partea de sus a site-ului nostru web. După conectarea în contul tău, vei vedea status actualizat al tuturor comenzilor tale.
Ce tip de ambalaj utilizați pentru livrări?
Folosim expeditori autorizați pentru transportul sticlelor de vin și alcool. Materialele folosite sunt sigure.
Vinul meu a ajuns spart, ce pot face acum?
Fii fără griji. Contactactează-ne imediat prin e-mail sau telefon și îți vom expedia imediat un alt pachet. Dacă același produs nu este disponibil, fie îți vom oferi o alternativă, fie îți vom rambursa banii, inclusiv taxele de transport. Avem noi grijă de restul.
Am primit alt an sau articol greșit, ce fac acum?
Te rugăm să ne contactezi prin e-mail sau telefon imediat și ne vom asigura de corectarea situației.
De ce trebuie să furnizez numărul meu de telefon mobil?
Numărul tău de telefon mobil este foarte important pentru compania de livrare. Are nevoie să te contacteze pentru a verifica disponibilitatea ta pentru livrarea produselor.
De ce trebuie să furnizez adresa mea de e-mail?
Pe e-mail vei primi informații cu privire la status comandă și livrare.